Proud Infidel ranting about the ongoing war against democratic and secular values (Don't fool yourselves)! Maybe a voice of sanity in a wide ocean of madness.

20070110

"Förbered er för jihad"...

..."Slå kvinnor som ej bär hijab. Kämpa för en stat inom staten".

här kan det låta under fredagsbönen i en brittisk moske. Vad predikar de om i Sverige?


Another speaker says Muslims cannot accept the rule of non-Muslims. 'You cannot
accept the rule of the kaffir [non-Muslim],' a preacher, Dr Ijaz Mian, tells a
meeting held within the mosque. 'We have to rule ourselves and we have to rule
the others.'

Det är viktigt i sammanhanget att Kaffir, Kufr och andra varianter inte endast har betydelsen "icke- muslim". Det har en mycket vidare betydelse än så. Det kan lika gärna översättas i betydelsen "otrogen, otrogen hund o s v". Det är helt enkelt ett av muslimer ofta använt skällsord, en förolämpning av grövsta graden gentemot alla som inte är muslimer (lägg märke till att jag stavar Kaffir med versal i början- jag är tamigfan stolt över att betraktas som sådan).


Fy fan. Sådant här gör mig så förbannad att jag tror jag expl.... Nähäpp. Jag är visst fortfarande inte islamist!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home